On the main client area menu, click on the My Emails link, which is the last link.
This takes you to a page called My Emails, which is a complete history of all email messages that DomainRegister has sent to you.
It includes invoices, order confirmations, supports tickets, payment confirmations, and more. Just click on the Message Subject to read the email.

Be sure to check this area often, so that you can see what emails have been sent to you.

Found this article interesting?
Subscribe to DomainRegister´s newsletter!

You can unsubscribe at any time by simply clicking the link in the footer of our emails. For information about our privacy practices, please visit our website.

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp s privacy practices here.

  • 0 Utenti hanno trovato utile questa risposta
Hai trovato utile questa risposta?

Articoli Correlati

 Come richiedere supporto per i nostri servizi

Se hai bisogno di richiedere supporto: consulta la nostra knowledge baseCi troverai centinaia...

 Come cambiare il proprio piano hosting da Windows a Linux (o viceversa)

Windows e Linux offrono due ambienti di hosting differenti, e solo parzialmente compatibili tra...

 Come rinnovare un dominio

Rinnovare un dominio per uno o più anni è semplice e veloce.Entra nella tua area utente su...

 Come trasferire un dominio o un servizio ad un altro account DomainRegister

Nel caso in cui tu debba spostare la gestione di un tuo dominio o servizio (servizio di hosting,...

 Perché il mio username è del tipo xxxx@newmedialabs.it?

Per meglio gestire la migrazione dei servizi dal precedente pannello di controllo...