Per sospendere o riattivare un account precedentemente sospeso in WHM:

  1. effettuare il log-in su WHM

  2. cliccare su Manage Account Suspensions nel menu Account Functions

  3. selezionare l'account desiderato cliccando o sullo username oppure sul dominio.
    C'è a disposizione uno spazio per inserire una nota sui motivi della sospensione

  4. cliccare, a seconda del caso, su Suspend oppure Unsuspend



Found this article interesting?
Subscribe to DomainRegister´s newsletter!

You can unsubscribe at any time by simply clicking the link in the footer of our emails. For information about our privacy practices, please visit our website.

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp s privacy practices here.

  • WHM, FractoCloud, FractoMail
  • 0 Utenti hanno trovato utile questa risposta
Hai trovato utile questa risposta?

Articoli Correlati

 Come aggiungere un IP supplementare in WHM

NOTA: questa guida è valida olo se possiedi un VPS CronusCloud o un server dedicato con...

 How to monitor user CPU and memory usage in WHM

If you need to monitor and check the CPU and memory usage for a certain user/process; Log on to...

 How to change email attachment size in WHM

The default maximum message size limit that can be sent and received by email in cPanel is...

 Autenticazione a due fattori (2FA) per WHM

L'autenticazione a due fattori (2FA) è una misura di sicurezza che per accedere all'interfaccia...

 WHM - How to automatically delete the trash contents

If you want that system automatically purges the content from cPanel user's File manager trash:...